Zpět na přehled
Post Thumbnail

Českému reklamnímu trhu s fastfoodem vládnou McDonald’s a KFC

Podle výzkumu agentury ResSOLUTION Group alespoň několikrát za měsíc zavítají do restaurace či bistra s rychlým občerstvením 3 z 10 Čechů. U mladších ročníků (15–34 let věku) podíl dosahuje 53 %, ale rovněž vysoké procento lidí (43 %) se v těchto zařízeních stravuje méně často než jednou za měsíc.

V minulém roce se na českém trhu objevil další americký fast food řetězec Popeyes, který zatím otevřel svou jedinou restauraci na pražském Václavském náměstí. Podle výzkumu ResSOLUTION Group tento příchod zaznamenalo 36 % dotázaných. Data monitoringu reklamy od společnosti Nielsen, konkrétně Ad Intel, naznačují, že největším inzerentem mezi fast food řetězci v loňském roce byl McDonald’s, který investoval do reklamy téměř 638 milionů korun. KFC se těsně drželo na druhém místě s objemem reklamních výdajů ve výši necelých 607 milionů korun.