Coca-Cola v kampani vsadila na loga od fanoušků
Kampaň zaměřená na pět světových trhů (Brazílii, Mexiko, Indonésii, Austrálii a Spojené státy americké) byla vytvořena agenturami WPP ve spolupráci s VML New York a s jejím šířením napomáhaly Essence Mediacom a Ogilvy PR.
„Bylo neuvěřitelné vidět všechny ty jedinečné a individuální interpretace loga Coca-Coly. Tyto vizuální prvky jsou tak působivé. Cedule pro místní podniky zachycující kulturu a osobnost komunit. Jsme hrdí na to, že je tímto můžeme oslavit a přijmout jejich práci," uvedl na adresu kampaně Islam ElDessouky, globální viceprezident pro kreativní strategii a obsah ve společnosti Coca-Cola.
Rafael Pitanguy, zástupce globálního kreativního ředitele ve VML, dodal: „Na této kampani je zvláštní to, že značka Coca-Cola je v každém koutě světa nově interpretována prostřednictvím bezpočtu kreativních vyjádření. A tyto nové interpretace jsou možné pouze proto, že logo Coca-Coly je tak zakořeněné v kultuře po celém světě.“
Zdroj: www.focus-age.cz/m-journal