Portfolio Image

Google Adwords

To, že za první místa ve vyhledávání se platí, to asi víte. Určitě jste si také všimli, že. když si na některých stránkách e-shopů prohlédnete zboží, které vás zaujalo, najednou se vám začnou objevovat reklamy s tímto produktem či s jinými produkty z této stránky. Tomuto druhu reklamy se říká dynamický remarketing. Remarketing funguje na základě sledovacího kódu, který si prodejce nainstaluje na stránky. Tento kód je schopný propojit informace o návštěvnících webových stránek s katalogem produktů a následně inzertním systémem. A nejlepší je, že systém udělá všechno za vás ;)


Co se naučíte? 

  • zadávat reklamu ve vyhledávání sítě Google včetně rozšíření v podobě telefonního čísla. adresy, či otevírací doby
  • nastavovat různé formáty grafické reklamy v obsahové síti Google
  • vytvářet segmenty zákazníků pro vaše reklamy na základě údajů z Google Analytics
  • sestavovat remarketingové seznamy a používat je v remarketingových kampaních
  • nahrávat produktová data do Merchant Center (nákupy Google)
  • spravovat, vyhodnocovat a optimalizovat reklamní kampaně

  • Témata:
    TÉMA 1 - SEZNAMTE SE S VAŠÍM ÚČTEM
    TÉMA 2 - MOŽNOSTI REKLAMY
    TÉMA 3 - ZAMĚŘENO NA PRODEJ
  • Počet lekcí: 9
  • Certifikační zkouška: ANO