Portfolio Image

Data mining

Pod pojmem data mining si většina z nás představí náročnou statistickou metodu vhodnou pouze pro pokročilé uživatele statistický programů. Tento kurz je však vhodný i pro naprosté začátečníky, kterým statistika vůbec nic neříká. V úvodních lekcích se seznámíte s data miningovým softwarem, s jeho možnostmi a nastavením. Následně si společně vytvoříme první model na základě testovacích dat a tento model si vyhodnotíme. Od základních modelů se postupně propracujeme až k těm pokročilejším, přičemž  se zaměříme především na anlýzy použitelné ve firemním prostředí.


Co se naučíte? 

  • objevíte, k čemu všemu data mining slouží a jak ho využít pro vaše podnikání
  • seznámíte se základními data miningovými metodami
  • vyzkoušíte si nabyté znalosti na řadě praktických úloh
  • čekají vás případové studie z oblasti péče o zákazníka, získávání nových zákazníků, či vyhodnocování marketingové úspěšnost obchodních kampaní apod.
  • naučíte se připravovat data, používat segmentační i klasifikační algoritmy a vytvářet rozhodovací stromy

  • Témata:
    TÉMA 1 - ÚVOD DO DATA MININGU
    TÉMA 2 - ZACÍLENÍ MARKETINGOVÉ KAMPANĚ
    TÉMA 3 - ANALÝZA NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
  • Počet lekcí: 9
  • Certifikační zkouška: ANO