Portfolio Image

Instagram

Instagram představuje druhou nejvýznamnější sociální síť v České republice, jejíž počet uživatelů neustále stoupá. Přestože Instagram vypadá pouze jako prostor pro sdílení fotek a videí, tato síť nabízí mnohem více možností pro budování vašeho podnikání. Kromě placené reklamy nepodceňte formát „Stories“, který můžete využít k budování osobního vztahu mezi vaší firmou a vašimi zákazníky, sdílení aktuálních nabídek, či videí ze zákulisí vaší provozovny. Instagram nově již neslouží pouze jako propagační kanál, ale pokud si ho propojíte s facebookovou stránkou, můžete ho využít i přímo jako prostor pro prodej.


Co se naučíte? 

  • založit a nastavit firemní profil na Instagramu včetně zapnutí funkce firemních přehledů
  • chápat fungování instagramových algoritmů a využívat je ve svůj prospěch
  • zvládnete všechny typy obsahu, které Instagram v současné době podporuje
  • nastavovat reklamy na Instagramu a vyhodnocovat jejich úspěšnost
  • dozvíte se, jaké reklamní formáty a možnosti cílení máte k dispozici
  • používat funkci „Nakupování“
  • pracovat s formátem „Stories“ a reklamou uzpůsobenou pro tento formát

  • Témata:
    TÉMA 1 - IG ÚČET PRO FIRMY
    TÉMA 2 - PROPAGAČNÍ A PRODEJNÍ NÁSTROJE
    TÉMA 3 - PLÁNOVÁNÍ OBSAHU
  • Počet lekcí: 9
  • Certifikační zkouška: ANO