Portfolio Image

Facebook

S Facebookem již máme své zkušenosti téměř každý. Nicméně správa soukromého profilu a firemního profilu jsou dvě diametrálně odlišné věci. A to jak po obsahové, tak po technické stránce. Firemní profil, nebo-li stránka, nabízí nástroje určené pouze pro správce obsahu. Tyto nástroje zahrnují možnost plánování data zveřejnění příspěvku, propagaci příspěvku či zobrazení informací o jeho úspěšnosti. Pokročilejší nástroje umožňují oslovovat uživatele, kteří reagovali na vaše příspěvky, i když nejsou fanoušky vaší stránky, vyhledávat nové fanoušky na základě vlastností  těch stávajících či prodávat zboží přímo z příspěvku.

Co se naučíte? 

  • založit facebookovou stránku a nastavit ji jako firemní profil
  • propojit facebookový účet s instagramovým
  • používat všechny facebookem podporované formáty obsahu
  • časovat příspěvky a plánovat facebookovou komunikaci
  • vytvořit účet ve Facbook Business Manager
  • zadávat a spravovat reklamy z prostředí stránky i z prostředí Správce reklam
  • pracovat s prostředím Creator studia
  • vytvořit a nakonfigurovat Facebook pixel a sledovací události

  • Témata:
    TÉMA 1 - FIREMNÍ PROFIL NA FB
    TÉMA 2 - PŘEHLEDY A PROPAGACE
    TÉMA 3 - POKROČILÉ NÁSTROJE A BUDOVÁNÍ KOMUNITY
  • Počet lekcí: 9
  • Certifikační zkouška: ANO