Přečtěte si něco navíc

Uživatelé získají větší kontrolu nad Facebook feedem

Tlačítko „uspat na 30 dnů“ je sice na Facebooku už dlouho, nicméně s příchodem velmi náhodných reels vzorstl i odpor uživatelů vůči nevyžádanému obsahu. 

Facebook chcete tedy uživatelům nabídnout dvě nová tlačítka „zobrazit více”, nebo „zobrazit méně” podobných...

Číst dále

Velmi přírodní reklama od britského řetězce Sainsbury's

„Chtěli jsme představit čerstvé sezónní suroviny, které jsou součástí podzimní řady Sainsbury's Taste the Difference, a proto jsme na farmách po celé zemi umístili průhledné billboardy. Je to zdánlivě jednoduchý a účinný nápad, který však lidem připomíná, že jídlo je u Sainsbury's vždy hlavním hrdinou.“...

Číst dále

Neváhej
a zaregistruj se

Stačí kliknout a stanete se účastníky našich kurzů.